Verdens bedste diplom!

Jeg er ved at have forstået hvad der skete på amager i lørdags, og er også ved at have erkendt, at jeg måske ikke skal bruge betegnelsen “slowrunner” om mig selv længere (selvom jeg bestemt stadig vil løbe mange langsomme ture, fordi jeg også bare elsker dem – især når der er nogen at snakke med).

Derfor er det da også snart på tide, at jeg kommer videre her på bloggen og ikke kun kører rundt i lørdagens succes😉 Men inden vi når dertil skal jeg lige dele lidt mere med jer. I dag lå der nemlig en mail fra Henriette, som står bag Ø-marathon. I mailen var et så fint diplom! Så fint at jeg stadig sidder og smiler over hele hovedet. Jeg er rigtig glad for at Henriette har “udråbt” mig til dagens kvinde, og så er jeg da stolt over, at det er den næst-hurtigste tid løbet af en kvinde ved alle de afholdte Ø-marathons.

Er du nysgerrig efter at se det fine diplom, så tjek det ud her: 2012.11.24 Ø-marathon_Diplom

…. og så lover jeg, at jeg nok skal snakke om noget andet næste gang jeg “åbner munden” herinde på bloggen🙂

2 thoughts on “Verdens bedste diplom!

  1. Sikke et fint diplom, og endnu engang tillykke med den flotte tid. Jeg har været så lusket at tilføje dig som ven på endomondo, i forbindelse med et af dine tidligere blogindlæg… Kom bare med mere ø-mrathon snak. Bliver helr glad af at mærke din glæde gennem skærmen🙂 Hav en god aften

    • Tak igen🙂 Jeg har allerede accepteret dig på endo🙂 Glæder mig til at følge med i at du kommer i gang igen. Smider lige et link til dig på din blog vedr opstart efter pause🙂

Skriv et svar

