Klar til et nyt marathoneventyr.

Ugen startede godt nok lidt sløjt. Og efter et par dage med kvalme og et par ture med feber og kulderystelser, var jeg begyndt at tvivle på om jeg ville være i stand til at løbe i morgen. Men i går skete der heldigvis noget. Mad var pludselig noget jeg havde lyst til igen, ligesom jeg havde ugens første løbetur, som ikke var en lang krise fra start til slut.

Derfor tror jeg nu på, at jeg nok skal hive mit 3. Marathon hjem i morgen. Jeg kan godt mærke at kroppen måske ikke er helt tiptop. Det er lidt som om at restitution ikke er noget min krop har praktiseret dem sidste uge. Derudover kunne vejrudsigten godt tyde på at der bliver budt på lidt glat føre. Men så er det jo såmænd meget passende at planen for i morgen er et ganske roligt marathon.

Viser det sig at kroppen ikke helt er med på strabadserne, så stopper jeg selvfølgelig:) men jeg tror selvfølgelig på det Og glæder mig bare til i morgen🙂

2 thoughts on “Klar til et nyt marathoneventyr.

Skriv et svar

