14 dage tilbage og nu endnu tættere på målet!

Lad mig i dag starte med dagens lektie!: Når man har tænkt sig at lave push-ups (som i mange push-ups), så er det ca. hjernedødt dumt at have creme på hænderne (i dette tilfælde dog kun den ene hånd!)

Dagen var nemlig udset til et PR forsøg på push-ups. Jeg havde måske endda lidt drømt om, at jeg skulle tæt på de 100 i dag (jeg ved jeg kan – nu er jeg stædig!) Men inden da skulle der lige smøres lidt creme på achillessenen (den historie gemmer jeg lige lidt…) og det klarede jeg så fint med den ene hånd. Derefter krøb jeg hen i et hjørne, så folk i centeret ikke så mig ligge og pruste og stønne og satte så i gang!

Ved de 45 stykker begyndte jeg at have fået varmen og håndfladerne er godt fugtige – og den venstre begynder at skøjte lidt rundt. Den bliver flyttet lidt rundt, mens jeg kæmper mig opad! Og faktisk går det som en fest! Desværre glider hånden på et tidspunkt, hvor armene ryster så meget, at jeg ikke er i stand til at flytte den på plads uden at falde sammen😦 Og så endte PR’en ellers der ! På 88 push-ups!!🙂

Fedt fordi det jo var kæmpe PR, og fedt fordi jeg nu er ret tæt på de 100, men lidt træls, fordi jeg godt tror jeg kunne have kæmpet mig igennem endnu 2-3 stykker, hvis ikke jeg var gledet….. Men næste gang!!! Så sørger jeg for ikke at have creme på hænderne, og så er den der…. måske😉

Skriv et svar

