Fit for fight igen..

Som jeg vist har nævnt tidligere så er bloggen fandens god for mig, fordi den lige gør at jeg tænker mig om en ekstra gang gind imellem. Det gælder blandt andet inden jeg løber videre på en skade – for i sådanne situationer kan jeg hurtigt få udstillet mig selv som et fjols, hvis jeg bare løber mig selv i stykker…

Men selvom jeg prøver at gøre det rigtige, så lykkedes det jo ikke altid. Og i søndags troede jeg godt nok jeg havde været lidt for overmodig ved at løbe lørdagens marathon. For min achillesene gjorde nu altså ret så av i søndags! Trapper var ikke sjove, men faktisk var almindelig gang heller ikke et hit (indtil den blev lidt varm)

Jeg var derfor ikke helt stolt af og helt tryg ved situationen søndag og mandag, hvor jeg næsten konstant kunne mærke noget. Der blev derfor givet masser af massage, kærlighed og felden creme til læg og achillesene…. Og tirsdag kom den gode overraskelse så! Al smerte var væk og har været det lige siden🙂 jeg er derfor kommet frem til at synderen nok reelt var læggen, hvilken bestemt er en bedre synder end selve achillesenen:)

Nogle dage med ro blev det dog alligevel til og først i går var jeg ude på en længere tur. Den gik heldigvis uden problemer, så nu er jeg klar til at få løbet nogle gode ture i min tiltrængte ferie🙂 og ikke mindst til at få slappet lidt af, få ladet op og lagt lidt planer for 2013:)

Og til alle jer der også er gået på ferie i dag: God ferie🙂

Skriv et svar

