Glædelig jul!

Så blev det den 23. og samtidig er jeg nået så langt, at jeg nu begynder at være klar til jul. Alle gaver er købt, de fleste er afleveret og jeg begynder også at have en noget kortere to-do liste, så der for alvor bliver tid til at nyde julen.

Her i det sønderjyske sner og fyger det helt åndssvagt! Dagens løbetur startede i nogenlunde vejr, men alligevel måtte jeg hurtigt erkende, at modvind bare var no-go i dag. Derfor fandt jeg en skov og løb lidt rundt der. Jeg kan love jer for at der var fint og julet derinde med sne overalt. Det var lige til at blive super glad i låget af! På vej hjem gik den forbi min mormor til et hurtigt hej og et 23. december kram, inden turen gik hjemad. De sidste 2-3 km foregik igen i stiv modvind og eftersom sneen var taget til kan jeg ikke påstå det var en fornøjelse! Jeg måtte flere gange stoppe op, fordi jeg fik sne i øjnene og ikke kunne se noget som helst…. men hjem kom jeg da! Hjem til en noget bekymret mor, som bestemt ikke mente det var forsvarligt at jeg havde løbet 1½ time i det vejr (hun skal vist være glad for at hun ikke har mig hjemme hver dag, for så ville hun nok blive lidt for bekymret lidt for ofte ;))

Men nu hvor dagens træning er klaret, så skal der jules og hygge med den ene halvdel af familien, inden det i morgen gælder anden halvdel af familien. Til alle jer derude, i må have en rigtig glædelig jul med familie, venner, julemad og -knas…. og hvad der ellers hører til. Jeg håber i alle får jeres juleønsker opfyldt og at i også husker juleløbeturen (men det gør i selvfølgelig)🙂

Glædelig jul til jer alle fra os :) (ja det er vist meget tydeligt, hvem der lige havde været ude og løbe, og hvem der havde fedet den inde i varmen!)

Glædelig jul til jer alle fra os🙂 (ja det er vist meget tydeligt, hvem der lige havde været ude og løbe, og hvem der havde fedet den inde i varmen!)

4 thoughts on “Glædelig jul!

  1. Hvad er det med dig og den krokodille? Har bemærket at mænd indimellem køber sig en “plasticven”, men at kvinder også er hoppet med på den galej var jeg ikke klar over.

    Glædelig jul til dig også.

Skriv et svar

