Lige ved og næsten….

Så sidder jeg i bilen på vej tilbage mod sjælland efter et ganske fantastisk løb.

Derfor må en reel race report også vente til i morgen.. men jeg ved at der er mange der venter på resultatet efter min offensive udmelding om at løbe 66 km;)

Jeg klarede det IKKE! Bum bum altså! Men jeg klarede det vil gengæld næsten…. Målet er reelt ligegyldig – det der var vigtigt, var at en ny pr ikke blev en sovepude😉 og det lykkedes til fulde. Da jeg rundede de 61 km og kunne råbe PR var jeg godt klar over at 66 km ikke længere var muligt, men 65 var til gengæld realistisk. Og jeg var derfor max tændt på at nå de 65 km….. Hele den sidste time var en stor kamp. Men jeg holdt trods alt tempo så godt at jeg fik meget ros for den sidste time😉

Da uret rundede de 6 timer var det derfor med hele 65,5 km i benene! Så jeg er et styk meget meget glad og stolt Sidsel. De sidste 500 m går under bagatelgrænsen og jeg kan ikke andet end at glæde mig over min præstation🙂

Men nu skal der slappes af.. der venter godt nok en længere tur tilbage mod verdens ende, men så længe jeg slipper for at løbe, så går det nok😉

image

Skriv et svar

