Ramt af realiteterne!

Næsten en uge er gået siden de 100 km – og hvilken uge! Det har været en fantastisk uge! Jeg har haft det super godt. Er begyndt at løbe igen, ro kajak, styrketræne – ja stort set det hele. Jeg har godt nok mere end en gang fået kommentaren “du ser godt nok lidt træt ud” (de er bare blinde), for mit svar har været “Det er jeg ellers overhovedet ikke”! Og jeg har netop heller ikke følt mig træt. Selv da jeg natten til fredag blev ringet op på vagttelefonen kl 2:30 var det sgu egentlig bare meget hyggeligt, og jeg overvejede seriøst om jeg ikke bare skulle stå op bagefter, for jeg var jo ikke rigtig træt vel (jeg valgte dog at sove videre til kl 8) Kort sagt, så har jeg bare været helt høj på min egen succes og hele oplevelsen fra sidste søndag.

I går aftes stod den på hygge med kollegerne. Og hvilken aften! Jeg kan ikke en gang skyde skylden på alkoholen, for som sagt har jeg vagttelefonen. Men den stod på bowling, og en time blev pludselig til 3, og der blev absolut ikke stået stille mellem kastene. Så jeg har danset og hoppet og fejret, og selvfølgelig kastet bowlingkugler i 3 stive timer! Og jeg kan love jer for, at det kan mærkes! Venstre balle er simpelthen så øm! Oveni så har effekten af endorfinerne vist efterhånden lagt sig, for da jeg vågnede i morges, var det en kamp at komme ud af sengen. Jeg var simpelthen så træt! Dagens gøremål var heldigvis hurtigt klaret, og jeg har efterfølgende simpelthen ordineret sofatid til mig selv resten af dagen. Og på trods af 1½ times lur, så er jeg på ingen måde mindre træt nu! Jeg er faktisk bare godt og grundigt rundtosset😉 Så der er dømt sofatid resten af dagen for mit vedkommende, og så må jeg lige se på tingenes tilstand i morgen!

Og jeg kan så forsikre jer om, at sofatiden bruges effektivt! For når jeg ikke sover eller spiser, så planlægges der træning og nye projekter på livet løs🙂

ss 033

One thought on “Ramt af realiteterne!

Skriv et svar

