Mentalt på månen..

I dag skete noget jeg slet ikke har prøvet før, men som egentlig ikke overrasker mig. Starten på dagens 6 timers løb gik kl 10. Der var ikke en gang gået to timer før jeg begyndte at drømme om cocktails og syntes det var vigtigere at være frisk til aftenens udskejelser end til at løbe de sidste 4 timer. Rent ud sagt, så gad jeg slet ikke!. Der gik ikke lang tid før kompromiset var indgået. 4 timer eller 40 km – hvilket ville svare til en god træningstur, som stadig ikke ville smadre mine ben..

Jeg løb godt lidt hurtigere end forventet og derfor kom jeg faktisk kun ud på 3 timer og 33 min før jeg ramte de 40 km, smed nummeret, og gik om bord i chokoladen🙂

En kort dag på kontoret, men en fin dag:) føler selv det var den rigtige beslutning. Det giver på nuværende tidspunkt ikke mening at kæmpe mig igennem noget jeg ikke gider. Jeg skal træne og ikke præstere en masse i noget tid, og det begyndte jeg på I dag med en god lang træningstur:) og nu glæder jeg mig ellers bare til en lur, og til cocktails og tøsehygge senere:)

Skriv et svar

