Endelig ferietid

Ferietid og ferieplaner
Så blev det endelig tid til ferie – og hvor var det dog også tiltrængt! Da jeg fik fri i går, gik jeg direkte hjem og i seng… Halvanden time senere vågnede jeg noget rundtosset op. Derfor blev det ikke rigtig tid hverken aftensmad eller noget væsentligt væskeindtag inden jeg skulle af sted til træning. Ferien blev nemlig skudt i gang med en lækker løberundtur på Asnæs. For et par uger siden blev jeg nemlig spurgt om ikke jeg ville give en rundtur derude. Og det ville jeg selvfølgelig gerne. Så i går aftes mødtes jeg med Mie, som var på ferievisit i området, og som altså skulle med på Asnæs-rundtur. Vi løb en super lækker og hyggelig 18,5 km tur i fantastisk vejr. Den gik gennem skovene derude og omkring spidsen. Som altid var det en super lækker tur – som det også tydeligt fremgår af billederne nedenfor.

2013-07-30 19.51.47

2013-07-30 19.49.54

2013-07-30 20.00.10

I dag har ferien så budt på oprydning! Der har været mange ting jeg ikke har nået den sidste måned, og mange hængepartier… Jeg har slæbt meget sand og tang med hjem, og jeg har end ikke haft overskud til at overveje at gøre så meget ved det… Så det gjorde jeg lidt ved i morges, inden det gik af sted i først kajak – 15 km i selskab med yndlingskajakken Tordenskjold🙂 Der var blæst og bølger i dag, så der skulle kæmpes godt for det. Da jeg vendte efter 7,5 km var det derfor med noget ømme skuldre – og en kort tanke om hvorvidt jeg overhovedet ville kunne svømme bagefter… For da jeg igen var hjemme stod den på Svømning. Her blev det til lidt over en km! Bølgerne var bestemt ikke blevet mindre, og jeg kan kun sige, at det var virkelig hårdt i dag! (og jeg er virkelig træt nu, og synes måske nok det er lidt hjernedødt, at jeg skal til badminton nu).

I morgen går turen så til Samsø, hvor der skal slappes lidt af, men også trænes. Jeg glæder mig rigtig meget, og glæder mig til at fortælle mere senere… Men lige nu ved jeg faktisk ikke så meget andet end hvornår jeg skal være ved færgen og hvor jeg skal sove – resten må lige blive planlagt på færgen i morgen tidlig (der er trods alt også 2 timer til det)🙂

Skriv et svar

