24 timers løb i Viborg.

Jeg er SÅ KLAR!! Jep det er jeg nemlig NU! (altså jeg mangler lige at pakke, men altså ellers er jeg klar). Var jeg imidlertid blevet spurgt for 3 timer siden, så havde tonen været en anden… De sidste par dage har nemlig været alt andet end planlagt. Jeg har haft 48 timer i et sandt smertehelvede. Først med flere timer mellem nogle syge hovedpineanfald, som senere blev efterfulgt af anfald der kom oftere og oftere (indtil jeg fik fat i nogle stærke piller i går aftes). Så jeg har faktisk gået og været usikker på om jeg overhovedet kunne komme med.

Men i morges fik jeg dommen – faktisk havde jeg selv givet mig dommen da jeg stod op! Den tand jeg knækkede tidligere på året var nemlig pludselig øm! Jeg er muligvis det eneste mennesker der hopper og jubler af glæde over den erkendelse og udsigten til en rodbehandling! Men det gjorde jeg altså – for faktum er, at så er der en årsag og den kan fjernes! Havde det imidlertid været migræne eller en anden form for hovedpine, ja så ved vi jo alle sammen godt at det nemt kan være noget mere diffust, som man kan slås meget med! Så jeg var glad for dommen, selvom jeg ikke var begejstret for udsigten til en omgang bedøvelse, som jeg hader helt vildt! Men bedøves skulle jeg altså, og med et bedøvet højre ansigt, så er sådan en rodbehandling jo piece of cake. Og jeg så nerven, den var sgu lidt syg, så det var trods alt godt, at komme af med den😉

Så ja, nu er jeg klar! Jeg skal bare slappe af resten af dagen, pakke og så skal jeg af sted i eftermiddag. Jeg tror der er styr på tingene. Jeg ejer hverken telt eller luftmadras, men har heldigvis fået andre til at sørge for mig. Detaljen var så lige, at jeg i første omgang havde styr på telt og madras fra lørdag, mens jeg altså ankommer fredag – men jeg tror der er ved at være styr på det. Alternativt har jeg Frøken Grøn med, og så må vi bare sove “tæt”🙂

I morgen kl 12 går startskuddet så! Jeg er på et 8 mands hold hvor vi skal løbe hurtigt! Det bliver fedt, men også en udfordring og meget spændende at se, hvad benene siger til at løbe mange km i hurtigt tempo🙂 Målet for mig er at løbe 8 * 5,7 km i et tempo svarende til 4:35-4:40 min/km! Det kan jeg sagtens klare i starten, men det bliver meget spændende at se, hvordan det bliver ud på omgang 5 og 6 (der i øvrigt er om natten). De andre er en flok seje mænd, som får mig til at ligne en hyggeløber! Det bliver fedt at se dem give den fuld power og så er jeg sgu glad og lidt stolt af at få lov til at stille op sammen med dem – og derfor skal den også bare have alt hvad den kan trække🙂 Vi stiller op for Løbeklubben på facebook, som vist stiller op med i alt en 8-10 hold. Det betyder, at vi bliver rigtig mange i vores lejr, så det bliver super fedt og hyggeligt. Der kommer mange jeg kender, men også mange nye ansigter, og jeg er sikker på det bare bliver en rigtig god weekend, og en god afslutning på min ferie (det er ligesom også tiltrængt efter de sidste to dages smertehelvede)

Skriv et svar

