Årets særeste udfordring

I morgen er det tid til nok årets særeste udfordring – nemlig flødebolleløbet. Løbet afholdet af AK73 i Fælledparken i Kbh og har de seneste tre år været noget af et tilløbsstykke. Løbet er på 10 km, og udfordringer består i, at der skal indtages en flødebolle for hver 400 m. Jeg har de seneste to år været hjælper til dette fantastiske arrangement, men efter i år at få lokket både chef og en kollega med til løbet, ja så var jeg ligesom nødt til også selv at stille op!

Der kan læses lidt mere om løbet her.

Jeg må desværre erkende, at jeg ikke har fået trænet en masse til løbet. Faktisk kan jeg end ikke huske, hvornår jeg sidst har spist en flødebolle. Da det i sig selv bare er et hjernedødt projekt, så har jeg besluttet, at den bare skal have fuld skrue, og at jeg går efter at løbe mig selv ned…. Det er usandsynligt at tro, at jeg kan løbe for fuld skrue når først der er indtaget en vist antal flødeboller, men jeg tager sgu chancen og så må vi se hvad der sker🙂

Så kryds gerne fingre for mig i morgen aften og kom evt forbi og hep (og få et godt grin og en oplevelse)

Fra sidste års flødebolleløb. Jeg ser nok næppe ligeså glad ud for flødeboller efter løbets afvikling i morgen Foto: Jan K. Madsen

Fra sidste års flødebolleløb. Jeg ser nok næppe ligeså glad ud for flødeboller efter løbets afvikling i morgen
Foto: Jan K. Madsen

2 thoughts on “Årets særeste udfordring

    • Hej Kristine.

      Du har helt ret – jeg tror også der venter noget af en udfordring senere i dag – måske mit livs største😉 Men der kommer helt sikkert mere om det på bloggen🙂

      Vh Sidsel

Skriv et svar

