Opladning og mental forberedelse til lørdagens 12 timers løb

Endelig har jeg fri og endelig er det weekend. Ikke bare en almindelig weekend, men weekenden hvor jeg skal debutere til et 12 timers løb…

Er jeg frisk? Er jeg klar? Tjo, jeg glemte lige at tænke mig om i går, hvilket har resulteret i godt ømme baller i dag, men så er det jo godt der er over 15 timer til løbsstart. Derudover føler jeg mig faktisk ret godt forberedt. Strategien er klar! Og det gælder både strategien for løb, mad og væske. Jeg er simpelthen denne gang så struktureret at jeg har en strategi for hvordan mine flasker mv skal stå i depotet, så jeg ikke behøver tænke.

Det eneste der mangler er faktisk bare at jeg får fragtet mig helt til grenå, hvor slaget skal stå. Og jeg er faktisk allerede på vej og om intet mindre end (fucking) 6 timer er jeg fremme;) men det betyder jo heldigvis bare 6 timers afslapning med benene oppe. 6 timer til at spise, slappe af, strække ud og fylde hovedet med positive tanker, som jeg skal leve højt på i morgen:)

Jeg håber i vil sende en masse gode tanker i morgen, så jeg kan få et fantastisk løb🙂

image

Skriv et svar

