Et godt løbeår

Da jeg for 3½ år siden begyndte at løbe havde jeg aldrig troet at det ville ende med at jeg ville komme til at løbe så meget! Jeg løb det første år lidt over 1000 km. I 2011 blev det til 2000 km og sidste år blev det til 3000 km. Jeg er ret sikker på, at jeg ved årsskiftet sagde noget i stil med, at jeg i hvert fald ikke skulle løbe flere km i år, da jeg mente de 3000 var rigeligt..

Alligevel måtte jeg for en måned siden erkende, at sådan blev det ikke – for da rundede jeg allerede de 3000 km for 2013. Og jeg fortsætter med at sætte km på kontoen, og selvom kroppen og hovedet på det sidste har været træt og ikke helt sig selv, så har jeg næsten elsket hver km jeg har løbet.

Hvis alt fortsætter ser det ud til, at jeg faktisk runder de 4000 km for 2013. Mange vil nok mene, at det er ret så mange km, og det er det da også. Men som sagt, så har jeg nydt de fleste af dem, og jeg har ikke intentioner om at skære ned på kilometerne lige foreløbig. Det er blevet mit eget lille frirum, når jeg kan stikke af i løbeskoene🙂 Jeg tror dog heller ikke jeg kommer til at løbe flere km, da jeg dels ikke tror jeg får så meget gavn af de ekstra km, men også fordi jeg til tider har meget travlt, og jeg skal også have tid til andet end træning fremover. Men selvom der altså er flere måneder tilbage af 2013 kan jeg allerede nu slå fast, at det har været et rigtig godt løbeår med masser af km i benene og også en masse fede oplevelser og sejre – som der heldigvis kan nå at komme flere af🙂

Skriv et svar

