Frem med pandelampen og de lange rør (snart)

I fredags var det 7 måneder siden jeg besluttede at det var forår/næsten sommer og at de korte tights som følge heraf skulle frem! Jeg har faktisk ikke en eneste gang siden 1. april haft de lange tights fremme. Sidste år havde jeg vist på dette tidspunkt allerede fundet vinterjakken og de varme lange tights frem, men altså ikke i år.

Meeenn det varer nok ikke længe før det er slut, men jeg nyder det så længe det varer!🙂

Noget andet der også skal findes frem som et resultat af årstiden er lys og pandelamper. Jeg erkendte allerede sidste vinter, at jeg skulle have en bedre pandelampe, og i sidste uge fik jeg så som sagt købt både en LED sensor H14R og en Petzl Nao. Jeg ved godt man kun skal bruge en, men det der med at skulle vælge det er ikke min stærke side, og når nu jeg har to gode pandelamper, så er det jo også nemmere at lokke godt selskab med på løbetur.

Pandelampe-leverance til mig - og et par kollegaer :)

Pandelampe-leverance til mig – og et par kollegaer🙂

I går fik jeg pandelamperne og i går aftes var ham den langbenede lokket med på pandelampe-tur! Jeg med Nao’en og han fik æren af at prøveløbe H17R’eren. Pandelamperne blev hentet lørdag formiddag – min dag gik slag i slag, træning, spændende besøg i Flakkebjerg ved Slagelse (mere om det snart…), indkøb og ja altså så løbetur, så pandelamperne blev bare spændt på og så gik de 14 km ellers med at prøve sig lidt frem (prøver lige at se lidt på de der manualer i dag). Jeg kommer jo fra en af de små Petzl pandelamper, så det var en verden til forskel! Det var fedt, og jeg glæder mig til de rigtig kommer til deres ret på en mørk skov-tur eller lignende! Umiddelbart var jeg vildt imponeret over lyset i H14R’en og over hvor fantastisk Nao sidder på hovedet! Jeg er lidt spændt på næste tur, hvor jeg skal prøve H14R! Den har et større og tungere batteri, og det er det jeg er lidt spændt på. Og ja så skal jeg have sat mig ind i de forskellige funktioner mv., så det kan blive udnyttet bedst muligt🙂

Men nu vil jeg hoppe i de korte rør og stikke af mod Asnæs på en rolig, flad næsten 20’er🙂

Skriv et svar

