November-optur

Så skete det endelig! Jeg fik vendt nedturen! Nogle gange går mange ting bare en imod og overskuddet er langt væk… sådan var det! Men nu er det anderledes!

November startede godt nok med lidt sygdom. Men det blev klaret, og herefter er der sket dejlige ting i december! På løbefronten er jeg kommet godt i gang med mit løbeprogram! Det er skide hårdt! Jeg er presset flere dage om ugen, og jeg nyder min løbefrie mandag. Men jeg elsker også udfordringen og nyder at løbe og fokusere på programmet, få tempoet op og at svede og være presset! Det er sgu fedt!

Svømmemæssigt har jeg også haft et gennembrud! Jeg har sgu lært at svømme som svømmer og ikke som kødklump! Jeg har oplevet at glemme tiden, og bare nyde træningen! Det har virkelig været fedt! Højdepunktet var i mandags, hvor jeg gennemførte en hel svømning uden at overveje at stoppe før tid! Hvad er årsagen til succesen? En træner der har formået at motivere mig og som har fået rettet på nogle ting, som gjorde en mærkbar forskel og dermed et motivationsboost. Det er sgu fedt! Jeg kan mærke at jeg har fået mod på mere, og har lyst til at lære mere, og det er en dejlig følelse eftersom svømning (især i svømmehal) mest har været noget jeg har gjort af fornuftige årsager.

Og så er det da også værd at nævne at november har budt på en masse planke, og i dag bød den på 6 min 10 sek i planken! Jeg hader godt nok planken efter en måned med alt for meget planke, men der er nu plads til stolthed over dagens præstation – og mon ikke jeg har lyst til planken igen efter nogle fridage🙂

Så nu er jeg bare klar til at gå ind i december i morgen, og håber bestemt at december byder på endnu flere succeser og opture.

Skriv et svar

