Glædelig jul

Så blev det jul. Det har som altid været en travl december, men samtidig har det været en meget anderledes december for mig. Man har måske nok kunne mærke på bloggen, at jeg har måttet prioritere anderledes end normalt. Men alt i alt har jeg nået det jeg skulle omend jeg ikke altid har haft det overskud jeg har ønsket og været helt så meget til stede som jeg gerne ville..

Men altså det bliver jul! Gaverne er klar (de bliver det i hvert fald) og julemandens kane skal rundt og levere i løbet af i dag. Højdepunktet bliver at komme hjem til min mormor og få lagt første brik i årets 1000 brikkers puslespil🙂

Og selvfølgelig venter så også julemiddagen og alt hvad der hører til. Det bliver min første jul uden mine søskende, hvilket bliver meget underligt. Og nu bliver jeg sgu lidt for følsom og sentimental til at jeg kan skrive så meget mere uden at ende som et total tudefjæs…

Så det er tid til bare at ønske jer alle rigtig glædelig jul. Jeg håber i alle får en skøn jul!

Skriv et svar

