Farvel til 2013 og velkommen til 2014

Så blev det 2014! Jeg afsluttede på bedste vis 2013 med at løbe nytårsløb på Østerbro, hvor jeg løb 10 km. Det er rigtig lang tid siden jeg sidst har løbet et 10 km løb, og endnu længere tid siden jeg har løbet et 10 km løb, hvor jeg har løbet for tiden. Derfor var der lagt op til PR i går. Men inden start må jeg erkende, at jeg begyndte at trække lidt i land i forhold til min udmelding om at løbe unde 45 min. Men da starten gik løb jeg dog stadig efter at holde det her 4.30 pace. Der var mange folk, og det var ikke nemt i starten. Efter 8 km måtte jeg erkende, at nu skulle jeg stramme mig an… Jeg gjorde det, og spænede i mål til ny PR på 44.55! Jeg var glad!

2013-12-31 10.36.16

2013-12-31 10.31.16

Så 2013 blev bestemt afsluttet på en god måde! Men altså 2013 har løbemæssigt været et spændende og stort år for mig! Der er masser af oplevelser der har betydet rigtig meget, og som jeg er rigtig glad for! DM 100 km i Bramming var en fed fed oplevelse! Det samme kan siges om 12 timers løbet i Grenå. Det var også en stor oplevelse at løbe 5 marathon på 4 dage her i Kalundborg, omend det var en af de ting min krop ikke var så glad for. Jeg tænker med et smil på læben også tilbage på mange andre løb, 6 timers løb i Horsens, flødebolleløb, 24timers løb i Viborg, Cracey, Trail camp på Bornholm, Hammer Trail, Ø-marathon, Vintermarathon i kalundborg, marathonløb i Albertslund og også på hyggen ved 12hrun på refshaleøen. Der har været store løbemæssige oplevelser og succeser, men alle jer der har været med til at gøre det hyggeligt har også en stor del af æren for at jeg sidder og smiler. Så tak🙂

I slutningen af året blev jeg testet hos Claus Hechmann og fik et 10 ugers træningsprogram, som jeg har været så glad for,. Det har været fedt omend nogle gange hårdt, at følge programmet. Men det har givet succeser, og resulteter! Jeg glæder mig til at det eventyr fortsætter…..og håber at det bærer frugt i 2014!

I den del af mit liv som ikke handler om træning, er der også sket rigtig meget! Hvis der skal være ligevægt mellem op- og ned-ture, så er det måske meget fair at jeg har haft nogle nedture i den her del… Men næste år vil jeg foretrække at ned- og opture fordeler sig lidt mere ligelidt mellem mit træningsliv og mit “rigtige” liv🙂

Rigtig godt nytår til alle, og tak for at i har fulgt med i årets løb. Jeg håber at kunne bidrage med flere historier mv i 2014, og jeg glæder mig til at finde mit “gamle” overskud igen i 2014 og kunne dele det med jer🙂

Skriv et svar

