Trailløb på smukke Røsnæs

Så står den på weekend – og det bliver en god en af slagsen. Der skal trænes, der skal arbejdes lidt, der skal shoppes og så skal der laves lidt benarbejde, så der kan komme styr på mit liv (hvis i synes i har hørt den før, så ja…..)

I morgen går det løs med en lækker trailtur på Røsnæs med en flok fra klubben. Sagen er nemlig den, at 5 Tårns Motion arrangerer trailløb på Røsnæs den 10. maj. Og gutterne bag har længe gerne villet have mig med. Jeg har også gerne villet, men jeg har også bare haft mange andre ting. Så det er først nu der er blevet tid. Jeg glæder mig meget til at løbe ruten og til at gense Røsnæs, hvor jeg faktisk ikke har været i nok snart 3 måneder pga mit træningsprogram (jep jeg snyder så lidt i morgen). Så det bliver dejligt med en lækker mudret tur i morgen, hvor jeg håber, at vi tager den lange rute🙂

Løbet bliver afholdt den 10. maj, og der er to ruter – en på 7 km og en på 14 km. Jeg kan ikke så meget andet end at opfordre til at joine. Stedet er smukt, og så er det bare et lækkert løbested, hvor man absolut kan få sved på panden. Tjek løbet ud her , hvor der er link til tilmeldingen, samt her Der er deltagerbegrænsning, og der har allerede været meget snak om løbet, så jeg tror og håber, at vi når deltagerloftet, og får et fantastisk løb. Jeg kan dog allerede afsløre, at jeg ikke selv deltager, men jeg har fået æren af at være med til at arrangere, så derfor får jeg i stedet lov til at være praktisk gris mv. og selvfølgelig som entusiastisk hepper🙂

Jeg forsøger at få taget lidt billeder i morgen, og skal nok fortælle lidt mere…. og ellers så vil jeg bare foreløbig sige: Join join join🙂 Og god weekend!

Så glad bliver man af Røsnæs :)

Så glad bliver man af Røsnæs🙂

Skriv et svar

