Landsholdssamling i morgen

Uh hvor jeg altså glæder mig. I morgen vender jeg snuden mod Næstved for at mødes med en flok af danmarks seje ultraløbere. I september løb jeg mig nemlig ind i bruttotruppen til det danske 100 km landshold. Det betyder, at jeg ikke er udtaget til mesterskaber, men at jeg bliver inviteret med til div. samlinger. Og i morgen skal vi altså mødes.

På programmet er der lidt løb, og desuden skal vi igennem noget fysisk træning og vist også se lidt på løbeteknik. Det bliver spændende. Især den fysiske træning glæder jeg mig til, for at se hvad det er, og også snakke om hvad de andre gør. Jeg føler mig selv meget godt med på fysisk-træning delen, og holder også meget af den, så det bliver spændende at høre mere om hvad de andres forhold til det er. Om aftenen skal vi spise sammen og så skal der snakkes om en masse spændede, som jeg er sikker på bliver lærerigt. Bla skal vi snakke om løbeøkonomi og ellers erfaringsudveksle en hel masse. Og jeg er jo stadig helt grøn, så hvor bliver det dejligt at snakke med en masse andre, som har prøvet meget mere end mig, og samtidig forstår hvorfor jeg gør alt det her…

Weekenden kommer derudover til at stå på weekend! Afslapning, lidt træning og mere afslapning om søndagen… Det er tiltrængt og jeg glæder mig🙂

Rigtig god weekend til alle… nyd den🙂

Skriv et svar

