Så skal målene revideres

Jeg har et klart mål for 2014 (ja ja, jeg ved godt bloggen ikke er opdateret, min dårlige samvittighed minder mig ofte om det, men tiden er der bare ikke lige nu) – det er at løbe 100 km under 9 timer den 29. april, og dermed at blive udtaget til VM, som skulle afholdes i august! Det SKULLE det nemlig! Men nu er det blevet aflyst😦

Det er selvfølgelig sindsygt øv agtigt! Ja ja, jeg er jo ikke en gang udtaget endnu, og det ville også kræve en præstation inden – men en præstation jeg ved jeg kan præstere! Men det er i hvert fald øv for dem der allerede havde planlagt at deltage og var udtaget, og også øv for mig, da det var årets 2. mål. Jeg ville virkelig gerne deltage – ikke fordi jeg ville kunne gøre så meget mod de bedste, men fordi det ville være fedt at opleve at løbe med de bedste.

Årets første mål bliver der dog ikke pillet ved! 100 km skal besejres på under 9 timer og planen er at det sker i april. Men hvad der så ellers skal ske i år, skal jeg nok til at tænke lidt over🙂 Hvis jeg klarer udtagelseskravet venter der jo (måske) også en VN året efter. Men ærlig talt, så går jeg all in lige nu, og det er super fedt, men jeg ved ikke om jeg vil gøre det helt på samme måde i flere år, for der er altså også flere andre ting, som jeg gerne vil prøve🙂

2 thoughts on “Så skal målene revideres

  1. Hej Sidsel!
    Jeg mindes, at du skrev et indlæg, hvor du sammenlignede dine forskellige træningsforløb frem mod 6timers løb – og i den forbindelse tænkte jeg på, om det er noget du har tænkt på at gøre i forhold til 100km/12timers løb? Det ville ihvertfald være utrolig interessant for én som mig, der har planer om at debutere på 100km-distancen i år🙂
    God weekend!

    Maia.

    • Hej Maia.. Det er jo svært at sammenligne træningsforløbene inden jeg har løbet – altså i hvert fald hvis jeg vil hele vejen rundt og skal evaluere på de enkelte træningsmetoder. Men jeg vil helt sikkert komme ind på min meget anderledes træning frem til 100 km løbet i år, og jeg tænker da også jeg efter løbet vil evaluere på det (og mind mig gerne om det, hvis jeg glemmer det)🙂

Skriv et svar

