FERIE

Nu sker der noget! Endnu en uge er gået… endnu nogle kampe er kæmpe.. endnu en gang har jeg tabt! Træningen har været drøj ad helvedes til og jeg toppede den med onsdag at gå i seng efter arbejde. Efter et par timer her stod jeg op og tog løbetøj på og gjorde mig klar…. På uforklarlig vis kom dagens træning dog til at bestå af “spis en pakke p-tærter hurtigst muligt”. Jeg gik i bad, og så i seng!

Men nu har jeg FERIE!!!!! Det er faktisk årets højdepunkt indtil nu. Jeg har indtil nu også formået at holde ferie i nogle timer… ja ja, jeg har tjekket nogle ting, skrevet et par mails og ringet lidt. Men om 20 minutter så går jeg rigtigt på ferie🙂

Der skal lades op. Der skal slappes af… jeg skal simpelthen have fundet mig selv frem igen efter at den Sidsel jeg holder mest af er blevet fortrængt af robot-sidsel. Om en uge vil jeg gerne være mig selv igen og jeg vil gerne elske min træning igen, og ikke konstant tænke på hvorvidt jeg bare skal droppe dagens træning igen…

Min første feriedag er selvfølgelig også brugt på lidt træning. Den fik den fuld skrue på løbebåndet! Ja motivationen er ikke i top, så derfor blev det bånd! Men først 1 t 37 i fedt pace, og herefter op til de 2 timer i lidt roligere pace. Og så var jeg brugt, og for første gang i meget lang tid gik jeg sukkerkold – kold som i helt KOLD! Men det var stadig fedt. Tempoet blev presset, og tydeligvis kom jeg derop, hvor der virkelig blev forbrændt kulhydrater🙂 Nå nu kalder ferien lidt……

Skriv et svar

