Ny halvmarathon PR (Og 10 km PR)

Ja der er stadig liv. Beklager der er på stille, men der er to årsager hertil. Først har jeg haft så travlt at det har været et valg mellem at sove eller blogge. Og måske mere væsentligt, så har jeg lidt for ofte bare haft lyst til at lukke øjnene og råbe meget grimme ord – i den situation har jeg valgt at skåne jer😉

Nå men altså der er liv. Jeg var godt nok ved at dø af træthed og kaos i løbet af ugen. Men jeg fik altså mandet mig op, forlod flytterod derhjemme og tog til kbh for at løbe halvmarathon i forbindelse med vm.

Jeg har hele tiden gerne villet løbe 1.35, men jeg har ikke følt det var realistisk med den tilstand min krop må være i. Alligevel stod jeg ved start bag 1.35 ballonen. Bare for at prøve….

Og det gik sgu godt. Vi fløj… 1, 2, 3, 4, 5 km i lige over 22 min. Ved 10 viste uret lige under 44.30 og første pr var i hus🙂

Efter væskekaoset ved 14 km kunne jeg ikke helt fange ballonen igen… Og det gjorde jeg så aldrig. Fra 16-17 km var det hårdt. Det kneb med energien (jeg må erkende at jeg ikke aner hvordan jeg håndterer energiindtag på halvmarathon) og herfra måtte der kæmpes! Men der BLEV kæmpet og selvom tempoet faldt lidt til sidst, så er jeg super tilfreds. Jeg kom i mål i tiden 1.35.40, og var meget glad og tilfreds med endnu en PR
.. og klar til at kaste op, og meget vandtrængende…😉 men det tager man jo gerne med for en personlig sejr og intet mindre end to PR🙂

Nu er snuden vendt mod kalundborg, hvor flytteræset skal genoptages🙂 lidt mere om selve løbet og oplevelsen følger en af dagene.

Håber alle jer andre deltagende eller heppende også havde en skøn dag!

image

Skriv et svar

