Prøvetur på ruten til Røsnæs trailløb

I lørdags var jeg med en løbekammerat et smut på Røsnæs for at kigge lidt nærmere på ruten til klubbens trailløb på Røsnæs den 10. maj!

Jeg har vist skrevet det før – men her er link hvorfra tilmelding er mulig. Der er stadig ledige pladser på 15 km ruten! Og det bliver selvfølgelig et fedt løb..

Men ikke så meget snak i dag. Jeg har fået tilsendt billeder af Ricky som var med på ture, og jeg sidder og smiler så meget over at se dem, at jeg er nødt til at dele dem med jer…. Røsnæs er ganske enkelt bare noget for sig!

Billede 107

Billede 110

Billede 118

Billede 119

Billede 123

Billede 125

Billede 126

Billede 127

Billede 131

Billede 133

Billede 139

Billede 142

Billede 144

Billede 148

Billede 150

Billede 152

Billede 156

Skriv et svar

