Så er det nu!

Nu er der 13 timer til start. Jeg har klargjort væske og energi, lagt tøj frem, introduceret den langbenede til hans fornemme opgave som min slave hele dagen i morgen og så har jeg ladet op – fysisk og mentalt! Og som i kan se af billedet nedenfor, ja så er intet overladt til tilfældighederne😉 Dagen er tilbragt ude i solen, siddende eller liggende. Jeg har småsovet, læst, lavet det fineste sæt QUARTO brikker til det fineste QUARTO spil, som jeg skal have lavet på en af træstubbene ude i vores bagskov (ja jeg skal åbenbart have minimum et projekt om dagen) og så har jeg spist og drukket. Så det har været lige til at klare.

Alt er klar og nu må det bære eller briste. Jeg føler kroppen er med igen, og som prikken over i’et, så har jeg fået tæmmet en galoperende birkepolenallergi! Jeg giver den alt hvad jeg kan, og jeg ved det kan lykkes, så nu håber jeg bare på at ramme “dagen” (og på at vejret mod forventning bliver noget køligere end hvad dagens vejrudsigt siger). Tak på forhånd til alle jer der hepper – om det er i Albertslund eller hjemmefra. Det betyder en masse, og jeg er super glad for det.

Hvis i spørger til planen, tja… under 9 timer! Der er plan A, B og C til at nå dertil. Nu må vi se om en af dem lykkes eller om jeg bliver nødt til at hive nogle andre planer frem🙂

IMAG0764

4 thoughts on “Så er det nu!

  1. Hej Sidsel
    God tur
    Har fuldt med her på bloggen og tager hatten af for din måde at dele dine op og nedture med os.

Skriv et svar

