Trailløb på Røsnæs afviklet med succes

I går var dagen for klubbens nyeste (og fineste tillader jeg mig at sige) løb – nemlig trailløb på skønne Røsnæs. Jeg har været med som arrangør, men pga. ikke eksisterende tid eller overskud, har det været en af de ting, som jeg har forsømt meget – faktisk har jeg nok været en ret dårlig medarrangør. Men jeg har nu ikke været bekymret, fordi de andre havde godt styr på det:) Men på dagen var jeg altså trods alt klar til at hjælpe. Hjælpen startede tidligt! Fredag aften havde de andre nemlig sat ruten op, og der var derefter leveret en ordentlig bunke minestrimler hjemme ved mig. For lørdag morgen ringede vækkeuret kl 4.30 hvorefter jeg tog af sted mod Røsnæs for at gennemløbe ruten for at teste markeringerne. Det var en skøn morgentur, hvor der var tid til at nyde Røsnæs. Derefter måtte jeg hjem igen for at få lidt morgenmad og hente de andre, hvorefter den igen gik mod Røsnæs.

Kl 10 blev 8 km løberne sendt af sted og 10 min senere sendte vi 15 km løberne af sted. Det var sgu fedt for en gangs skyld at have en lidt anden rolle til et løb, og så var det fedt at se en masse jeg kender som løb løbet – og gjorde det skide godt!

Jeg vil ikke sige så meget om løbet, men hellere bare smide et par links hvor i kan se lidt fra ruten og et indslag om løbet.

Jeg er super glad for at vi har fået rigtig god feedback. Vi har også lært noget, og ved mere om hvor vi især skal være skarpe med markering/vejvisning. Feedbacken har været så god, at det er oplagt at gentage succesen, så det håber jeg da også sker🙂

TV-kalundborgs indslag om løbet (Til næste år må vi lige lære journalisten, at det hedder trAIl)

Lars Lundgaard film fra løbet

Skriv et svar

