Hovedet gøres klar til 24 timer i løb

Hovedet er ved at blive indstillet, så det er klar til start lørdag kl 11. Jeg har som nogle har opdaget tilmeldt mig 100 miles ved hammer trail næste år! Nogen af en udfordring! Men derfor er det også på sin plads, at jeg beviser for mig selv, at jeg kan holde mig aktiv i noget der ligner den tid, sådan et løb vil tage, og det betyder altså, at når jeg stiller op til DM i 24 timers løb på lørdag, så er det for at løbe i 24 timer!

Distancemæssigt er målet simpelt – at løbe længere end nogensinde tidligere! Derudover er målet at “vinde” – hermed ikke forstået at vinde løbet, men vinde den mentale kamp, som jeg ved vil foregå i mit hovede, og den jeg allerede nu er ved at forberede mig på. Jeg tænker igen og igen på hvad Mikkel Gormsen sagde mellem sine små “powernap/pauser” efter sin flotte gennemførsel af 100 miles på Bornholm her i starten af måneden! Nemlig, at man kan have alt det rigtige gear og have styr på alt gear og gøjl og planer. Det vigtigste er, at hovedet er med!

Og netop mit hoved bearbejdes og jeg tænker jeg når dertil, hvor jeg bør nå til! Jeg er tændt, jeg skal bare tackle det rigtigt! Et opkald i går med et par spørgsmål om hvorfor jeg nu ikke lige var tilmeldt DM fik tændt gnisten i mig. Eller i hvert fald gjort mig opmærksom på at den er der.

Så nu må vi se hvad weekenden byder på🙂 Om ikke andet byder den på mødet med en masse andre skønne løbere, som jeg ser frem til at løbe med.

Skriv et svar

