24 timers løb med 32GI

Jeg er en meget glad og heldig pige🙂 32GI som laver nogle virkelig lækre energiprodukter har nemlig sagt ja til at hjælpe mig lidt til 24 timers løb i Sverige, når jeg skal forsøge at løbe rigtig langt og længe.

Og i dag kom der en lækker pakke med posten indeholdende flere af de her lækre produkter. Jeg stiftede første gang bekendskab med 32GI, da jeg løb Winforce, 50 km i august, hvor jeg før løbet smed mit eget energi og i stedet brugte 32GI energi fra depotet – med stor succes.

Et udvalg af de produkter jeg har fået fra de søde folk fra 32GI

Et udvalg af de produkter jeg har fået fra de søde folk fra 32GI

På billedet kan i se nogle af de lækre produkter. Jeg har brugt både chews og tabs flere gange. Chews er et vingummilignende produkt, som min mave er vild med. Det giver mig en mæthedsfølelse, som jeg godt kan savne, når jeg løber langt. Tabs skal også tygges og giver dermed også maven noget at arbejde med – og det kan jeg altså godt lide. Så har vi også deres lækre vanilje og kaffe geler. Forestil jer sådan en lækker fyldt chokolade med noget lækkert cremet fyld i – det er sådan jeg faktisk bedst vil beskrive gelerne. Dog uden at det bliver kvalmt. Jeg er i hvert fald fan!! Og så skal jeg også stifte bekendskab med flere af 32GIs energidrikke og deres foodbarer – jamen altså, jeg glæder mig så meget til de her mange timer på løbebanen🙂

Tjek også 32GIs hjemmeside ud her, hvor man kan læse mere om konceptet bag og mere om de forskellige produkter eller smid et like på deres facebookside , hvor de jævnligt afholder konkurrencer og meget mere.

I forhold til forberedelser, så er jeg godt i gang med nedtrapning, og så småt begyndt at skrive lange huskelister over alle mulige underlige ting, der skal med. Jeg har godt styr på kosten generelt, hvor jeg uden problemer kører low-carb og generelt (duften af min træningstøj taler sit tydelige sprog) fornemmer, at jeg fedtforbrnder rigtig godt. Strategierne inde i hovedet er også ved at forme sig – til noget fornuftigt🙂

Til sidst et kæmpe stort tak til 32GI for den fine hjælp – jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at præstere rigtig godt og glæder mig meget til at prøve mig selv af med anvendelse af de lækre produkter🙂

Sååååå glad for den fine hjælp :)

Sååååå glad for den fine hjælp🙂

Skriv et svar

