Self-Transcendence 24 Hour run i London om en uge :) :)

Om mindre end en uge er det simpelthen tid til at jeg igen står klar på startlinien til endnu et 24 timers løb. Denne gang er løbet i london og det er i lighed med løbet i Vaxjö endnu en gang et løb på bane. Denne gang foregår løbet dog udendørs i en park i London og banen er nu hele 400 m.

Løbet har været planlagt længe, så da jeg kom ud på den anden side efter årets hammer trail blev træningen tilrettelagt frem mod dette løb. Det betyder at jeg har løbet mange kilometer hen over sommeren, og mest af alt har jeg løbet mange hundrede kilometer på byens atletikbane. Jeg har trænet så specifikt i forhold til pace, løbs/gang-strategi, powerwalkning træning, væske/energiindtag, udstyr, tøj osv. at min indre rebel næsten ikke kan mere. Jeg har powerwalket til arbejde, 4 km, hver morgen i den sidste 1½ måned for at sikre at benene også kan gå (ja det lyder skørt, men i Vaxjo var de mange kilometer i gang endda meget hårde for mine fødder). Jeg har simpelthen spist så mange energiprodukter for at blive helt skarp på energistrategien. Jeg har skiftevis løbet og gået så mange omgange, jeg har mentalt kæmpet med mig selv hver eneste weekend for at løbe med uret rundt (det er helt sort at det er så forkert for mig, men det må jeg bare erkende, at det er) og så har jeg løbet så mange langsomme kilometer, at jeg næsten ikke kan finde ud af at komme op i gear pt😉 Og sidst men ikke mindst så er endnu et i rækken af mine famøse excel ark ved at være udarbejdet og klar til brug🙂

I tænker sikkert hvad målet så er? Og ja der er kun et A-mål og det er ganske enkelt at løbe +200 km. Om A-målet nås, tja det er svært at sige og afhænger af mange ting, men jeg har i hvert fald gjort hvad jeg kan indtil nu. C-målet er en PR. Sidst blev det til lige under 160 kilometer, og jeg skal så meget løbe længere end det! B-målet må ligge et sted ind imellem og bliver defineret en gang inden løbsstart.

Desværre tror jeg ikke der kommer nogle løbende resultater fra løbet, men jeg håber i vil sende nogle gode tanker til mig i næste weekend, og så vil jeg gøre hvad jeg kan for at blive godt og grundigt rundtosset🙂

2015-09-12 16.22.23

Og lige her til sidst….. tak tak tak og tusind tak til jer der har været med på rejsen hertil. Til venner og familie og andre omkring mig, som nok også ser frem til at høre om andet end 24 timers løb. Og ikke mindst til CEP, active pjur, 32GI og Suunto Danmark, som på den ene eller anden måde har støttet mig i min lille rejse mod et godt 24 timers løb. Smid et like på deres facebookside, prøv deres produkter (jeg er vild med dem) eller send dem blot en god tanke – det gør jeg i hvert fald🙂

2 thoughts on “Self-Transcendence 24 Hour run i London om en uge :) :)

  1. Forslag til B-mål: Det behøver ikke at være så præcist, men kan fx være:
    At komme så langt som muligt, når nu de 200k ikke lykkedes.

    Det kan også være klogt at have et D-mål – just in case: At være på banen så meget som muligt.

    Krydser fingre for A-målet🙂

    Hils Lars.

    MVH En, der der ofte bommer på at have et mål for lidt🙂

    • Tak🙂 Det er jo altid tricky det der med mål. Jeg bliver nogle gange lidt for magelig, så jeg tror jeg tager risikoen for slet ikke at nå et mål med frem for lige pludselig at kunne overbevis mig om, at jeg ikke behøver mere fordi jeg har nået et mål🙂

Skriv et svar

